Good Good Father (Bisaya Version) Maayo KA nga Amahan

Verse: Ingon sila nga isog KA ug mubiya kung ako makasala Apan, nadunggan ko, ang tingog MONG puno sa Gugma Naga-hung-hong, Naga-ingon nga, Mupasaylo KA ug dili MO ako biyaan... Chorus: Kay maayo KA Nga Amahan, Amahan, Amahan Ug gihigugma MO ako, Oh, Amahan, Amahan, Amahan... Verse: Nakita ko, daghang gapangita niining gugma MO Sa sayop nga lugar Busa awiton ko, Ang huni nga puno sa Gugma Nagasinggit, nagaingon nga Nalipay KA ug dili MO ako biyaan (Chorus) Bridge: Kay wala'y sayop sa pama-agi MO Wala'y sayop sa mga plano MO Ug maayo ang tana'ng buhat MO, kanamo

Comments

Popular posts from this blog

Goodness of GOD - Bisaya Version (Originally translated by Nurlyn Elli)

What a BEAUTIFUL NAME IT IS /BISAYA VERSION by hillsong

Hesus Ikaw Ang Sentro (Bisaya Version of JESUS be the Center)