What a BEAUTIFUL NAME IT IS /BISAYA VERSION by hillsong


WHAT A WONDERFUL NAME/BISAYA VERSION by hillsong
Sa sinugdan IKAW ang pulong
Kauban MO ang Amahan
Himayang tinago sa binuhat
Diha gipadayag kang HESUS

Chorus 1:
Pagkatahum gayod sa ngalan Mo
Pagkatahum gayod sa ngalan Mo
Ang ngalan Mo HESU-KRISTO
Pagkatahum gayod sa ngalan Mo
Walay sama Nimo
Ang hari ko HESU-KRISTO

Verse 2:
Kulang ang langit kung wala ko
Busa gikanaog MO ako
Mas dako ang gugma, kay'sa sala ko
Kinsa ba'y makapahimulag

Chorus 2:
Kahibulungan ang ngalan Mo
Kahibulungan ang ngalan Mo
Ang ngalan Mo HESU-KRISTO
Kahibulungan ang ngalan Mo
Walay sama Nimo
Ang hari ko HESU-KRISTO
Ang hari ko HESU-KRISTO

Bridge:
Kamatayon gilupig
Ang tabon na-abli
Gihilum ang sala ug lubnganan

Ang langit nilanog
Sa mga pagdayeg
Kay nabanhaw KA
Ug nabuhi

Wala'y maka kontra
Wala'y kapareha
Wala'y katapusan
Maghari KA

IMUNG gingharian
IMUHANG himaya
Ngalang labaw sa tanang ngalan

Chorus 3:
Pagka gamhanan sa ngalan Mo
Pagka gamhanan sa ngalan Mo
Ang ngalan Mo HESU-KRISTO
Pagka gamhanan sa ngalan Mo
Walay sama Nimo
Ang hari ko HESU-KRISTO

Comments

Popular posts from this blog

Goodness of GOD - Bisaya Version (Originally translated by Nurlyn Elli)

Hesus Ikaw Ang Sentro (Bisaya Version of JESUS be the Center)